Zdjęcia Zadaru i północnej Dalmacji

Flaga Chorwacji

Kolejnym śródziemnomorskim państwem, do którego udało nam się dotrzeć jest Chorwacja. Przede wszystkim chcieliśmy odpocząć, wykąpać się w morzu i opalić, dlatego zrezygnowaliśmy z krajoznawczej objazdówki autem.

Czytaj dalejZdjęcia Zadaru i północnej Dalmacji

Park Narodowy Jezior Plitwickich w obiektywie

Drewniany chodnik z lotu ptaka

Nie lubimy długo leżeć na plaży, dlatego 1 dzień naszego urlopu w Chorwacji przeznaczyliśmy na wizytę w Parku Narodowym Jezior Plitwickich. Od początku byliśmy oczarowani tym miejscem: florą, fauną, turkusem wody, wodospadami i ciągłym szumem płynącej wody. Byłoby wręcz idealnie, gdyby nie tłum turystów chaotycznie wędrujący drewnianymi pomostami i ścieżkami.

Czytaj dalejPark Narodowy Jezior Plitwickich w obiektywie

Beskid Żywiecki w obiektywie

Panorama Tatr po raz drugi

Wracam dziś do podróży sprzed miesiąca. Byliśmy w Beskidzie Żywieckim, chodziliśmy po wzniesieniach z grupy Lipowskiego Wierchu i Romanki oraz grupy Pilska. Wszędzie wokół leżało mnóstwo śniegu. Zresztą obejrzyjcie sami. Jeszcze raz zdjęcia Beskidu Żywieckiego.

Czytaj dalejBeskid Żywiecki w obiektywie

Wschód słońca z Rysianki

Pilsko i wschód słońca

Z Hali Rysianki można zobaczyć wiele: Babią Górę, Pilsko, Tatry Niżne czy Wielką i Małą Fatrę. Właśnie dlatego drugiego dnia naszego pobytu w Beskidzie Żywieckim wstałem wcześniej niż wszyscy i szybko tam przeszedłem z Hali Lipowskiej. Słońce jeszcze chowało się za granią Tatr i tylko pomarańczowa łuna zapowiadała jego nadejście. Przejrzyste niebo zapewniało świetną widoczność w każdym kierunku.

Czytaj dalejWschód słońca z Rysianki

Karkonosze w obiektywie

Śnieżka widoczna ze Starej Polany

Bardzo lubię dwie drogi w Karkonoszach. Pierwsza pokrywa się z Głównym Szlakiem Sudeckim i prowadzi z Hali Szrenickiej na Śnieżkę. Druga to Ścieżka nad Reglami: zielona, zacieniona i mniej popularna. Obie te trasy przeszedłem rok temu w sierpniu i udokumentowałem na poniższych fotkach. Mam nadzieję, że zebrane tutaj zdjęcia Karkonoszy, nie są ostatnimi, które publikuję na blogu.